piątek, 1 stycznia 2010

Coś się zaczyna...czyli noworoczne postanowienia

Chyba każdy tak ma , że kiedy nadchodzi Nowy Rok pojawia się lista noworocznych postanowień. Tak jest pewnie i tym razem, a wśrod moich jest m.in.to, które szczególnie chcę zrealizować :
Mój Blog
Mam na imię Marzena , prowadzę firmę i mam wspaniałą rodzinkę z trójką kochanych dzieciaków: Jakubem-moją dumą, Aleksandrą -trochę łobuzem i małą Nicolką.
To tu chcę pisać o rzeczach , dzieki którym chwile z których składa się moje życie są naprawdę tęczowe...
Nie mam zbyt wiele czasu na hobby, ale poprzez to co robię w wolnym czasie, mam poczucie , że nie zmarnowałam dnia
WSZYSTKIM PISZĄCYM I CZYTAJACYM BLOGI ŻYCZĘ , ABY NOWY ROK PRZYNIÓSŁ MNÓSTWO POMYSŁÓW, PIĘKNYCH REALIZACJI I WIELE RADOŚCI ...

1 komentarz:

  1. Witaj. Podziwiam i podziwiam. Tworzysz prześliczne arcydziełka. Umknęło mi też, że jesteś z Nowego Targu?! :) To świetnie :) Mamy więc szanse na poznanie się :) Często tam bywam.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy