środa, 6 stycznia 2010

Album część I

Kilka miesięcy temu, kiedy okazało się , że moja Nicolka-wcześniak o którego życie walczyliśmy rok temu wyszła z tego obronną ręką, obiecałam sobie, że wykonam dla niej pamiątkowy album techniką scrapbookingu. Niestety kiedy przyszła na świat nie miałam głowy do robienia notatek jak mała robi postepy najpierw w inkubatorze, a potem poza nim na oddziale wcześniaków krakowskiego szpitala
Dziś bardzo żałuję, dlatego od kilkunastu tygodni zbieram, podglądam, kupuję wszystko co może mi się przydać do nowego albumu.
album i blok z elementami dla dziewczynek

na każdej stronie śliczne elementy
Album ma 30 kart i powoli będę chciała go wypełniać tym co zdażyło sie w ciągu roku życia Nicosi. W sobotę minie rok jak po 44 dniach walki w szpitalu mogłam przywieźć do domu moją malutką kruszynkę
Chciałabym chociaż w ten sposób pokazać co się działo w ciagu tych miesięcy, po to by za kilka lat pokazać wszystko małej. Album będzie powstawał napewno powoli ponieważ wymaga sporo czasu a w trybie mojej pracy zawodowej i innych zajęć nie wiele czasu zostanie. Mam nadzieję powoli pokazywać jego kolejne karty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy