sobota, 2 stycznia 2010

Pergamano-jeszcze świątecznie

Pergamano, to coraz bardziej popularne w Polsce ozdabianie kalki za pomocą specjalnych narzędzi poprzez dziurkowanie, wytłaczanie, malowanie etc.
Technika ta wymaga sporo cierpliowsci , ale efekty cieszą oko .
Moja przygoda z pergamano zaczęła się od
instrukcji wykonania kartki w gazetce dla hobbystów
to była miłość od pierwszego wejrzenia. Od razu zakupiłam zestaw startowy ale okazalo się że potrzebuje pomocy pt "jak to sie robi...? Wkrótce ukończyłam dwa stopnie szkolenia w Poznaniu, zakupilam mnóstwo bardziej lub mniej potrzebnych rzeczy i rozpoczełam dziurkowanie, które trwa kiedy tylko mam chwilkę.
to większość narzędzi, których używam.
Ponieważ ostatnie kilkanaście tygodni spędziłam w sporej części nie wychodząc z domu w związku z operacją nogi, mogłam sporo czasu poświecić na pergamano
Powstało kilka kartek typowo świątecznych- przed Bożym Narodzeniem
dzwoneczki
kartka , która powstawała kilkanaście godzin
wieniec z aniołkiem
Wszystkie kartki powstają wg mojego pomysłu, a wzory graficzne użyte do ich wykonania pochodzą z obcojezycznej prasy o pergamano, z internetu, lub po prostu sama je wymyślam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy