wtorek, 18 października 2011

Bukiet z jesiennych liści i moje candy:))

Czas leci nieubłaganie, nie przepadam za jesienią , ale kiedy można cieszyć oko takimi jej owocami to aż chce się usmiechnąć


bukiecik powstał tylko dlatego, że moja Olcia przyniosła ze spaceru wielki bukiet kolorowych liści



A że jesień to dla mnie dwukrotne urodziny listopadowe - moje i mojej Nisi, która jak wiele osób wie urodziła się duuuużo za wcześnie to postanowiłam zrobić mały prezent urodzinowy. Ale tym razem  nie dla nas:) a dla wszystkich osob tu zagladajacych.


Dlatego ogłaszam Candy urodzinowe
które potrwa dokładnie do dnia moich urodzin
do 4 listopada

w paczuszcze sporo przydasi a wsród nich:

-kompletny zestaw do haftu zakładki z kotkiem
-ksiazka:"Życzenia nitką haftowane"
-stempelki
-świateczny album scrapbooking
-zestaw papierów Papermania
-zestaw pojedynczych papierów 15x15
-przydasie  z wykrojników
-mały zestaw z "Wycinanki"
-naklejki świąteczne
-gotowe stempelki m.in. Magnolii


Zasady jak zawsze, bardzo proszę o wstawienie banerka na swoim blogu, oraz wpis pod tym postem do 4 listopada br., wyniki losowania pokażę dzień później:))


Dodatkowo wśród osób, które dołączą do obserwatorów  mojego bloga wylosujemy atrakcyjną niespodziankę - zdradzę tylko, że będzie to m.in. zestaw papierów ale nie tylko...

Zapraszam do zabawy:))


146 komentarzy:

  1. po takie cuda od razu ustawiam się w kolejce:)czyżbym była pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda!Oczywiście zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  3. z tego wszystkiego zapomniałam napisać, że jesienny bukiet jest fantastyczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja grzecznie ustawiam się w kolejeczce :O)

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwycający bukiecik to ja też stoję a co może mi się poszczęści :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Z ogromną przyjemnością zapisuję się na te cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam bardzo serdecznie i składam najlepsze życzenia urodzinowe. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac i zazdroszczę zdolności. Ustawiam się cichutko w kolejce po takie dobra, a nuż widelec mi się poszczęsci

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny bukiet! Z chęcią przystępuję do zabawy. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny bukiecik i masz rację cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne candy ja takze sie zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Świetne candy, a wśród dobroci książka, której szukam od dawna. Pozostaje mi tylko czekać.....
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy do babusiowych robótek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny ten bukiet! a przydasie kuszą ze zdjecia ogromnie, więc się zgłoszę. Niestety nie posiadam jeszcze własnego bloga, dlatego mam nadzieję, że mi wybaczysz brak banerka ;( Za to jestem Twoim obserwatorem ;) anna.k8@o2.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudowne Candy. Bukiecik czarujący. I ja staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cudowności, z chęcią się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja śpieszę się, żeby się zapisać na te cukierasy :)
    http://robotkowo-jessi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudeńka:)Ja się ustawię w kolejkę:)Może mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam tak sliczne candy ze nie sposob sie nie zapisac:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej ojej takiej okazji to ja nie przepuszczę. Zgłaszam się! Banerek w pasku bocznym u mnie już jest.

    http://niebezpiecznie-natchniona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Moc życzeń wielu cudnych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach jaki śliczny bukiecik! I jakie superaśne candy!:) z chęcia wezmę udział, a tobie życzę wieeelu twórczych dni:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie cudne cukierki przygotowałaś, grzech byłoby się nie zapisać:)) Grzecznie ustawiam się w kolejce!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczności i w jakiej dużej ilości:)
    Zgłaszam się do kubełka maszyny losującej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow.. jakie cudeńka przesliczne mozna wygrać ;)
    Z przyjemnością ustawiam sie w kolejeczce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj piękne rzeczy tworzysz biustonosz pergamano rewelacja bukiecik także:)z miłą chęcią ustawiam się w kolejce po słodkości i zapraszam do mnie na candy.Jeśli pozwolisz to zagoszczę u Ciebie
    http://wanda-mojatworczosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super Candy :D I ja łapki wyciągam po te cudeńka i zapraszam na moje cuksy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja ustawiam się w kolejce życząc sobie szczęścia, a Tobie wszystkiego najlepszego i dalszych sukcesów bo to co tworzysz aż zapiera dech w płucach:) Pozdrawiam emisart.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. bukiecik super...normalnie rewelka, tez w tamtym roku robiłam z synem, znaczy on robił z moją pomocą....ale ten jest genialny!:)
    a ze super słodkości u ciebie to staję w kolejce i przesyłam pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja też chętnie dołączam sie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Taki łasuch jak ja, takich słodkości jak Twoje ominąć nie może:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Słodkości u Ciebie:)
    http://moniaz125.blox.pl/html/
    Chętnie zostanę tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowny bukiet :) a na candy z przyjemnością się zapiszę:) banerek już na blogu http://ineskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Podwójne święto:) Wszystkiego naj z okazji Waszych urodzin:)
    Bukiet cudny a cukierasy słodkie. Z chęcią zapiszę się i ja:)
    Oczywiście bloga już obserwuję:)
    mikr13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowności widzę:) bukiety wspaniałe... obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  34. cuda!! też jestem z listopada czwartego:)
    wszystkiego najlepszego!
    zapraszam do siebie na urodzinowe candy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Dołączyłam do obserwatorów :) Zgłaszam swoja kandydaturę na to piękne jesienie candy.
    Zapraszam tez na mój blog.
    Chabrowa_Panienka

    OdpowiedzUsuń
  36. Z przyjemnością poobserwuję i ustawiam się w kolejce: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  37. i co z tego, że jestem na diecie ;) takie cukierki sa nieszkodliwe dlatego pozwolę sobie i ustawię się w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Bukiet jest przepiekny :)
    Chetnie ustawie sie tez w kolejce po slodkosci:)

    OdpowiedzUsuń
  39. piekny różany bukiet z liści :) a takie cudenka chetnie bym ze soba zabrala :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny bukiet!

    Takie słodkości! Kto by się nie skusił :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie tu u Ciebie :) z ogromną przyjemnością zapisuję się po cuda, które przygotowałaś, licząc, że los się do mnie uśmiechnie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. wow! marzy mi się taka wygrana... przepięknie!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo kobieco u Ciebie! Będę tu zaglądać:)
    Skoro ogłaszasz candy, to ustawiam się w kolejce. Info już na blogu, zapraszam: http://nawiedzonaulala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Z chęcią dołączę do kolejki po te skarby :) i już teraz życzę wszystkiego, co najlepsze i najpiękniejsze! :* idę pooglądać Twoje prace :) ale najpierw pobiegnę na blog dodać info o candy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Z przyjemnością przyłączę się do zabawy. pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie posiadam stempla Magnolii więc z chęcią spróbuję swoich sił w twoim candy, bo póki co mogę z nią kartki tylko podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Z przyjemnością się zapisuję i mam nadzieję, że szczęście się do mnie uśmiechnie:)

    OdpowiedzUsuń
  48. piękności.. zapisuję się.
    napatrzeć się nie mogę :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. O już dawno mi się nie poszczęściło, może zła passa minie i wreszcie wygram. Bardzo bym się cieszyła. Tak więc się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wspaniały jesienny bukiecik.
    Cukiereczki są bardzo kuszące wiec z miłą chęcią
    zgłaszam udział u Candy. Może los przyniesie mi szczęście.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapisuję się po słodkości i pozdrawiam. Marrika91

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja się zapisuję. Cudne słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  53. i ja jestem chetna na te słodkosci !:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapisuję sie, bo koło takich piękności nie sposób przejść obojętnie :) Zapraszam, w odwecie, na moje candy! Pozdrawiam serdecznie i życzę Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzinek!

    OdpowiedzUsuń
  55. z przyjemnoscia sie przylaczam do zabawy po tyle skarbow :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Uuuuuuuuu jakie śliczności! Ustawiam się w kolejce!

    www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się :)
    kati.sc625@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale skarby przygotowałaś... o takich Magnoliach marzę już od dawna... może tym razem mi się poszczęści: :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten bukiet to rekwiruje ha ha i ustawiam sie w kolejkę.
    http://zmierzchluny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. cudowne candy!
    zapraszam do siebie na candy bez okazji :)
    pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  61. Fiu, fiu!!!!! Takiej masy roznosci nie mozna przegapic.

    OdpowiedzUsuń
  62. Warto spróbować ;)
    pozdrawiam
    dorotka
    http://mojesutasze.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  63. Wpadłam tu przez przypadek, zapisuje się na candy i zostaje na dłużej bo bardzo mi sie u ciebie spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Coś co lubię najbardziej :) właśnie takich przydasi zawsze mi mało :) Przy okazji zapraszam na moje Candy, może Tobie się spodoba :) http://haftmatematyczny.blogspot.com/2011/10/skromne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  65. bukiet jest prześliczny!
    a przy okazji ustawiam się w kolejce po candy

    zapraszam też do mnie :)
    www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. I ja bym to przegapiła???? Dobrze, że w porę się zorientowałam ;)
    lylis.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Ale tu ładnie, zaczynam się wciągać w podglądanie... dopiero zaczynam i tak się wciągnęłam, że nie mam czasu na swój...:) Oczywiście zapisuję się,
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  68. Rewelacyjne candy, ślinotoku można dostać patrząc na te "pyszności".

    Ech żeby to mi się tak poszczęściło w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  69. 4 listopada i ja mam urodziny - może mi się uda?! Życzę wszystkiego najlepszego, podziwiając prace:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Zestaw prezentów zaiste ogromny, ach...
    Może się uda?
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://brzydula13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) dołączam się chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  73. Wszystkiego dobrego! 100 lat!

    Atrakcyjne cukierki, z chęcią się wpisuję

    OdpowiedzUsuń
  74. wszystkiego dobrego, a na cukierasy z checia sie zapisuje.

    OdpowiedzUsuń
  75. I ja ustawiam się w kolejce oczekujących na losowanie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Z dużymi nadziejami staje w kolejce i dopisuje się do obserwatorów.
    Zapraszam tez do siebie na "Jesienną rozdawajkę"
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Z nadzieją w sercu ustawiam się po te śliczności i do obserwatorów też dołączam :))

    OdpowiedzUsuń
  78. staje w kolejce i zamierzam zostac na dluzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Wszystkiego dobrego:)
    I oczywiście się zapisuję na te słodkości...ach miło by było dyby osłodziły mi chwile:))

    Pozdrawiam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  80. Ustawiam się w kolejce i zapraszam do mnie .
    Pozdrawiam Mila

    OdpowiedzUsuń
  81. Oj ale długa kolejka...mam nadzieje że nie zgubie się w tym tłumie;)
    Życzę wszystkiego najlepszego;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Nie może mnie tu zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  83. ja jeszcze się dopisuję! pyszności! ;)

    zapraszam również na bloga Liftonoszek, gdzie również rozdajemy słodkości! www.liftonoszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Z wielką chęcią staję w kolejce:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  85. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  86. Kolejka, że hohohoh.. ale warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszamy się :)

    www.szkolnapracownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Chętnie przygarnę te słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Z ogromną radością przyłączam się do zabawy:)i do grona obserwujących także:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. MEGA zestaw moich marzeń!!!Jakże bym mogła nie stanąc w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Stanę sobie w kolejce bo zestaw cudny.Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  92. Zapisuję się na candy i dodaję do obserwowanych ;)

    Sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Dołączam do zabawy jako 99 ta uczestniczka ;-) Serdecznie zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  94. wow! jakie genialne candy już się zapisuję i życzę wszystkiego najlepszego i duuuużżżooo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  95. świetne słodkości więc chętnie staję w kolejce. Zapraszam również do siebie na moje urodzinowe candy:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Jej, ten bukiet jest fantastyczny! Udało Ci się zachować piękne, jesienne kolory.

    Z chęcią zapiszę się na Twoje candy. I już teraz składam Ci najlepsze życzenia urodzinowe :)

    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  97. Oooo jakie super cukierki, ustawiam się chętnie

    OdpowiedzUsuń
  98. Lovely candy, dear! Thank you a LOT for a chance to win!)
    I`m your follower and put the link on the sidebar!
    http://edelmiracle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Zapisuje sie w kolejce po slodziaki

    OdpowiedzUsuń
  100. Prześliczny bukiet i fantastyczne candy. Bardzo chętnie wezmę udział w losowaniu!
    Pozdrawiam i zapraszam: http://art.miastko.org/

    OdpowiedzUsuń
  101. Bukiecik wyszedł Ci świetnie.Dostałam taki w prezencie niedawno.Candy jest bardzo apetyczne i fantastycznie byłoby je wygrać,wiec licząc na szczęście staje w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  102. I ja również chętnie zapisuję się na Candy. Przesyłam słoneczne życzenia urodzinowe - jak najwięcej radości, wspaniałych chwil, spełniania marzeń i wszystkiego najlepszego! Pozdrawiam serdecznie! Renia
    rene.art.xx@bloog.pl

    (Na moim blogu nie mogę dodawać wpisów od kilku dni, więc nie mogę też poinformować innych o Candy. Jak tylko będzie to możliwe, zamieszczę stosowny wpis. A tymczasem mam nadzieję, że zostanę uwzględniona w losowaniu.)

    OdpowiedzUsuń
  103. Mój adres mailowy to rene.art.xx@gmail.com, a nie bloog.pl. Przepraszam za błąd i ten jeden zbędny komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Zapisuję się :)
    Pozdrawiam!
    Przy-Kominku.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Ooo jakie cuda! Trochę późno się dołączam, ale liczę na łut szczęścia! :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Ach, ile cudności :D Zapisuję się, bo jakoś muszę sobie umilić czas przerwy w nauce ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. Byłabym najszczęśliwszą osobą na świecie gdyby udało mi się wygrać ;) Ustawiam się i ja.
    Pięknie tu u Ciebie, więc się rozgoszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  108. I ja się dopisuję, tyle pięknych przydasi....:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na skromne jak na razie cukiereczki.

    OdpowiedzUsuń
  109. też chetnie :)przystępujemy do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  110. I ja się zapisuję na te cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Z przyjemnością zapisuję się do udziału w candy :D

    OdpowiedzUsuń
  112. Apetyczne słodkości więc się ustawiam w długaśnej kolejce
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Ale kolejka! Może sie załapie na słodycze:D

    OdpowiedzUsuń
  114. Ile cukierasków! ustawiam się niecierpliwie :*

    OdpowiedzUsuń
  115. ja też spróbuję szczęścia. info w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Zapisuję sie w dniu urodzin to moze mi się poszczęści :) Info na blogu dodam wieczorem :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  117. Ustawiam się w kolejce po przesłodkie cukierasy

    OdpowiedzUsuń
  118. Stooo lat, stooo lat! Oczywiście dla obydwu Jubilatek! :) Osobiście nie znam nikogo urodzonego w tym miesiącu, choć tutaj zagadką pozostaje moja mama - nikt nie wie, jakim cudem, ale w różnych dokumentach ma różne daty urodzenia - 15 listopada albo 15 grudnia. Nawet babcie twierdzi, że nie pamięta, kiedy to było :) Ale mama świętuje w grudniu, może dlatego, że wtedy ma też swoje imieniny. Tak czy siak, jeszcze raz wszystkiego najlepszego, a ja oczywiście chętnie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Nie wygrywa ten kto nie gra!
    Skrzatka
    www.skrzatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Udało się zapisać w ostatniej chwili!
    Najlepszego z okazji urodzin!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  121. Oniemiałam z wrażenia na taką ilość słodkości! Chciałabym zabłysnąć elokwencją, ale chwilową jestem zajęta zbieraniem szczęki z podłogi.

    Życzę wszystkiego czego sobie sama życzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Witam ,po tak słodkie cukierki warto stać na końcu tej długiej kolejki.Życzę wszystkiego dobrego i serdecznie pozdrawiam mari-sweetcarrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  123. I ja się zapisuję, choć na wygraną chyba nie mam szans :D
    A przy okazji zapraszam na swoje biżuteryjne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Uff, jeszcze zdążyłam :) Jak tego duuuużo :) No no no - gratka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  125. Chyba zdążyłam :) zatem dołączam się do kolejki po te piękności:)
    Bukiet z liści rewelacyjny!!!
    Zapraszam do mnie www.decudankam.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  126. Ja również dołączam-co prawda w ostatniej chwili,ale może się uda:)

    Chętnie poobserwuję:)

    Zapraszam do mnie na bloga i candy- www.esstele-deco.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. bukiety sa cudnej urody :) ja nie mam bloga ale chetnie przytule pare tych pieknych candowych prezentow

    beakie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Wszystkiego najleszego w dniu urodzin.
    Piękne te bukieciki, z resztą wszystko co tworzysz jest piękne. Najbardziej dech zapierają jednak prace z pergamano. A i candy wygląda bardzo obiecująco...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  129. To i ja rzutem na taśmę się zapisuję!
    Najlepsze życzenia urodzinowe składam!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy