poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Buciki pergamano i troszkę o hafciarce

I znów  nabrałam wielkiej ochoty na zrobienie bucików techniką Pergamano. Tym razem szablon wzięłam od Hani, która na blogu pokazuje śliczną wersję bucików.Moje buciki sa tym razem dla dziewczynki




są zrobione z kalki 150g , częściowo zafarbowałam kalkę na różowo. Użyłam tez półperełek i cyrkoni.


Poprzednie zrobione przeze mnie buciki, pisałam o nich tutaj zrobione byly z innego (wg mnie) trudniejszego wzoru.
Ale dla chętnych załączam szablon tamtych bucików. Tam gdzie zaznaczono kropki należy je zeszyć



tak będą wyglądać już gotowe, ja je troszkę zmodyfikowałam . Można je obejrzeć też tutaj -już na blogspocie:))


Kochane , wszystkim dziękuję za piękne słowa do poprzedniego jubileuszowego  kompleciku i kilka odpowiedzi nt hafciarki:

Madziorek-moja hafciarka na której pracuję zawodowo ma również opcję haftu krzyżykowego

Kinia- nie ma sensu nie ma to jak ręczny haft. Efekt duuuużo lepszy a i satysfakcja bezcenna. A poza tym cena dobrej  hafciarki z opcją krzyżyków ( mało która ma taką)to ... dobry samochód (może używany ale jednak)

elishafciarka-no niestety , maszyna to nie zdolne ręce, poza tym maszyna nie zrobi na kanwie i tym można odróżnić czy to ręczna robota. Robi równiutkie krzyżyki ale z obrysami ma problem bo materiał się naciąga i obrys już nie jest idealny:(
ale zbliżenia przy najbliższej okazji zrobię

ewkaka- tak dużo szybciej, taki obrazek jak pokazany to około 2,5godziny:)) ale rzadko moją hafciarkę tak wykorzystuję. Na ogół jej praca to haft imion na szatkach do chrztu

uff dobrnęłam do końca hehe...

24 komentarze:

  1. Butki przepiękne, takie chyba noszą aniołki!

    OdpowiedzUsuń
  2. ach te buciki ...każde mają swój urok ...pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku jakie one cudne, nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodkie bucie!
    Dziękuję za odzew!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale urocze te buciki :) Ślicznie ozdobione :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne buciki - podziwiam za takie misterne zdobienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne , delikatne niczym ranna mgiełka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne!!! Istne arcydzieło!!

    OdpowiedzUsuń
  9. To dzieło sztuki!!! Czy takie buciki można od Pani kupić?
    Bardzo proszę o odpowiedź Marta.Sergi@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy