wtorek, 5 stycznia 2010

Haftowany kocyk dla Nicolki

Kilka tygodni temu postanowiłam przygotować mojej małej Nicolce cieplutki kocyk na zimę. Pomysł był taki: ma być cieplutki i haftowany.
Najbardziej spodobały mi się wróżki , które znalazłam na blogu Robótki Maleństwa
Nerula moja siostra poprosila Justynkę o wzory i tak rozpoczęłam przygotowania.Zakupiłam biały polarek w serduszka. Zostało wykonać hafty. W sumie na kocyku znalazło się 16 wróżek. Haft na kocyku jest wykonany maszynowo,haftem krzyżykowym.
Później zszyłam ze sobą dwie warstwy kocyka, żeby był naprawdę cieplutki, i tym sposobem kocyk jest dwustronny , z jednej strony czysto biały z drugiej ma wróżki w moim ulubionym kolorze.
Wczoraj wreszcie przyszła do nas zima na dobre i po raz pierwszy w życiu Nicolka była na sankach, co prawda w objęciach siostry bo sanek dziecięcych u nas kupić się nie da. W sklepach tłumaczą , że zimy nie było to się nie sprzedawały :)
Ale kocyk napewno się sprawdził i podoba się mojej małej córci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy