poniedziałek, 25 stycznia 2010

Candy na start!!!

Lada chwila minie miesiąc jak założyłam bloga, a już odnotowałam 3000 wejść. To bardzo miłe że ktoś tu zagląda i mam nadzieję że będzie tak nadal.
Dlatego teraz mam coś dla Was:
Moje Candy na start
Do wygrania jest:
-zestaw Tatty Teddy (schemat, mulina, igła)
-zestaw kolorowych kartoników do robienia kartek (16 sztuk w 8 kolorach)
-zestaw do scrapbookingu -urodziny
-6 mulin firmy DMC w kolorach tęczy
-notes walentynkowy z misiem
-oraz mnóstwo elementów scrapowych
(kwiatki, gwiazdki, choinki,różyczki,kielichy,stópki,ludziki, motylki,kokardki, kurczaki, króliczki, tasiemki, pieski, misie, kotki, listki serduszka, gołąbki etc.)
-oraz niespodzianka ode mnie

Zasady-jak zwykle:
-Proszę o wpisanie się pod tym postem (wraz z nazwą bloga i nickiem)
oraz umieszczenie na swoim blogu misiowego obrazka wraz z informacją o Candy i linkiem do mojej strony
zapisy trwają do 8 lutego,
losowanie odbędzie się 9 lutego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy