niedziela, 30 maja 2010

Weekendowe przyjemności

Wybrałam się wczoraj ze starszymi maluchami do Krakowa aby połączyć przyjemne z pożytecznym czyli firmowe zakupy z przyjemnościami dla Oli i Kuby z racji zbliżajacych się ich świąt.Tych świąt u nas początkiem czerwca aż nadmiar więc pewnie poświęcę temu osobny wpis, ale chciałam Wam powiedzieć , że odkryłam jakiś czas temu świetnie zaopatrzony EMPiK w którym można zakupić artukuły dla hobbystów zarówno do kartek, albumów jak i do decupage i biżuterii.I oczywiście wczoraj skończyło się na zakupie kilku przedmiotów którym nie mogłam się oprzeć , bo przecież mogą się przydać. Przywiozłam również kolejny numer Papercraft z mnóstwem pomysłów.

1 komentarz:

  1. Superowe te rzeczy no i Twoje prace :) Ja jestem początkująca w te klocki ale bardzo mnie scrapbooking wciągnął. Pozdrawiam Twoje dzieciaczki!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy