piątek, 4 czerwca 2010

Urodzinowo...

Ostatnie parę dni upłyneło mi pod hasłem :urodziny-najpierw Jakub-mój syn pierwszego czerwca skończył 12 lat -los zabrał mu jedno święto bo wiadomo o Dniu Dziecka nikt już nie myśli , 3 czerwca urodziny obchodzi moja córcia Oleńka, która skończyła wczoraj 7 lat.
Miałam okazję przekonać się , że niestety starzeję się , bo dopiero trzymałam Kubusia na rękach nie mając pojęcia jak to przewinąć takie było małe a tu? Chłopak 152 wzrostu. I kiedy to minęło?
Za to drugiego czerwca urodziny obchodzi moja siostra, w tym roku skończyła okrągłe... dzieścia lat więc było co świętować w myśl powiedzenia , że życie zaczyna się po... no wiecie kiedy- żeby nie było że wygadalam ile lat ma Nerula, którą wszyscy znacie z bloga Magia krzyżyków. Jedyną pociechą jest to że jestem zawsze młodsza o całe 5 lat i w takie dni cieszę się że tak jest.
Była więc okazja do wykonania zakładki pergamano. I tak skomponowałam mały prezencik-dobra książka plus zakładka
w wykonaniu inspirowałam się tym razem
Parchment Craft Magazine, chociaż ostatecznie większość jak zwykle improwizacja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy