środa, 16 czerwca 2010

Dostałam

Parę dni temu zakończył się okres Oktawy Bożego Ciała, czas kiedy odkąd pamiętam uczestniczyłam osobiście najpierw sypiąc kwiatki, potem w stroju komunijnym,później jako oazowy zespoł śpiewajacy, a od kilku lat jako mama z córcią sypiącą kwiatki. Dziś mam już dwie dziewczynki do sypania. Jedna coprawda sypie kiedy i gdzie jej się podoba chodząc swoimi drogami ale kariera jeszcze przed nią.

Ola już w tym roku zakończyła czas sypania , za rok pójdzie do I Komunii

.

Obie dziewczynki w strojach ,
które były haftowane przez moją babcię dla mnie i mojej siostry.
Tymczasem parę dni temu otrzymałam miłą i zupełnie niespodziewaną przesyłkę od
zuli-z, autorki bloga "U Zuli"

a w paczuszce przesłodki słonik, który od razu skradł moje serce i szydełkowa serwetka, która zdobi teraz małą półeczkę w moim domu
Niespodzianka była ogromna, tym bardziej że niespodziewana
Zosiu bardzo bardzo dziękuję!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy