środa, 2 listopada 2011

Tym razem scrap do albumu Nicosi

Tak jakoś mam , że jak zbliża się listopad wspomnienia sprzed prawie już trzech lat wracają jak bumerang. To nic , ze Nisia jest zdrowa, zdrowo się rozwija i nikt nie wierzy mi , że była tak sporym wcześniakiem. A co przeszłyśmy obie pisałam tu . Ale kiedy wraca ten czas przeżywam wszystko od nowa- wracają wspomnienia , strach  i nawet łzy. Jakiś czas temu zaczęłam przygotowywać album scrap  dla Nisi. Ale miałam spora przerwę ,nie chcąc nic robić na siłę,  scrap wylądował w szafie. Teraz wróciły chęci i  zrobiłam wielkie postanowienie, że na urodziny Nisi ma być gotowy. Tak więc powstają kolejne scrapy a ich robienie to wielka frajda mimo, że wychodzi mi to dużo trudniej niż kartki. No i nie są takie jak powinny, jak oglądam na wielu blogach i zazdroszczę pomysłów.
A dziś pokażę tylko jeden, który zgłaszam na tęczowe wyzwanie w w Digi Scrap


w LO użyłam stempelków ciasteczek:)


Mam spore zaległości w odwiedzaniu Waszych  blogów ale już wkrótce wszystko nadrobię , obiecuję:))

Ines:- w poprzednich kartkach użyłam kółeczek wyciętych przez Cricut- takie urządzenie do wycinania scrapowych elementów-bardzo mi pomaga:))  zwłaszcza jeśli chodzi o napisy i nietypowe kształty. Przeprosiłam się z Cricutem , bo fantastycznie pomaga w trakcie robienia scrapów dużych, zastepuje wykrojniki bo wycina aż do rozmiaru  30x60cm:))

11 komentarzy:

  1. Piękny kolorowy scrap i słodka modelka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka a dzidziunia słodka.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodycz!! Cudny, kolorowy, uroczy scrap! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia z tym wyzwaniem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny scrap:)Mała kruszynka też śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych przeżyć się nie zapomina. Nigdy. Ale najważniejsze, że córeczka jest z Wami cała, zdrowa i szczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny scrap :) cudna Córeczka .
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam.
    Karolina DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki kolorowy. Iście dziecięcy.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap-u.
    Pozdrawiam
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  9. Mała Księżniczka, a wydaję się jak by to było wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki scrap wspominkowy, dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy