wtorek, 15 listopada 2011

Jesienny album czyli ... bardzo dużo zdjeć:)

Inspiracja do powstania tego  nad czym pracowałam kilka ostatnich dni i nocy był konkurs jesienny  na stronie  Scrapujące Polki . Zabrałam moje dziewczynki na  jesienne spacerki w słoneczku jakim w tym roku wyjatkowo poczęstowała nas jesień. I tak podziwiając zdjęcia jakie robi nowy aparat  i ciesząc się wspólnymi chwilami z dziewczynkami w pięknych naszych górskich krajobrazach   poświeciłam kilka nocy, pociachałam duuuuużo papierków i powstał taki oto album:





postanowiłam pokazać , że jesień potrafi być wspaniała i wcale nie potrzebuje parasola



ma faktycznie piękne złote kolory





a cały album posiada maszynowe przeszycia i hafty:)












ojej to był mega długi wpis...

dziękuję za wszystkie miłe słowa i życzę dobrej nocki:))

16 komentarzy:

  1. Piękny album, pracy mnóstwo ale efekt wart tego.Córy radosne, teraz powinien powstać drugi egzemplarz, aby obie miały śliczną pamiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och!Jaki ten album cudowny.Bardzo bardzo mi się podoba.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest niesamowity i piękny!!!!!!!!!!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny album. widać ze dużo się napracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczny album !! strasznie mi się podoba !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany, ale cudo. Napracowałaś się, ale efekt jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny!!!
    szkoda że zdjęcia nie oddają całego uroku, na żywo jest boski, tylko człowiek by patrzył, super pamiątkę będą miały dziewczynki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. album jest przepiekny i bardzo oryginalny

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny album:) Każda strona to oddzielna historia, cudnie ubrana w papierki:) Cudowna pamiątka z dzieciństwa dla Twoich pociech:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny, radosny albumik, widać, że na spacerze zabawa była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny album, urocze zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny album, wspaniale go wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne!
    http://wanilia39.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały album. Każda strona jest jak osobna historia.

    OdpowiedzUsuń
  15. przesliczny album-jestem pod wrazeniem Twoich prac.album taki dopracowany, szczegolowy, tyle elementow. to sloneczko wyszyte.cos pieknego. a kartki z magnoliowymi stemplami boskie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy