poniedziałek, 21 listopada 2011

Na chrzest z miniaturową sukienką

W ramach przesilenia albumowego:( i mojej dewizy nic na siłę , zrobiłam karteczkę na chrzest. Kiedyś w necie znalazłam śliczną miniaturową sukienkę. Nie umiem szyć , ale skoro zaprzyjaźniłam się ostatnio z maszyną  szykując album Nisi postanowiłam tą przyjaźń wykorzystać. Uszyłam więc  kilkucentymentrową  białą sukienusię. A wzór na kartkę sam przyszedł do głowy. Wykorzystałam troszkę pomysł Moni, która tworzy piękne kartki w tej formie. I tak powstała karteczka na chrzest dla dziewczynki



Ponieważ kartka jest stojąca i nie otwierana, z tyłu zrobiłam kieszonkę na kopertę z wkładką oraz tag z życzeniami

koperta wycieta z kalki technicznej

karteczka trafia na wyzwanie w Scrapki.pl

28 komentarzy:

  1. Ale śliczna!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka karteczka :)
    Korzystaj z tej przyjaźni... oby jak najdłużej. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczka jest przepiekna i bardzo pomyslowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka, jestem pod ogromnym wrażeniem precyzji i dokładności (ta mała sukieneczka!) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudniasta, nie może być inaczej!Ja dziś oprawiłam kolejną, ale takiego udanego pomysłu na załącznik nie zastosowałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka cudowna karteczka :) brawo!!! taka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał łał łał:)Śliczniutka kartka:)Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, robi wrażenie! To po prostu małe dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna karteczka! A album niżej! Wow mega wrażenie robi, jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  10. Superaśna i bardzo pomysłowa !

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pełna podziwu twoim zdolnościom, praca jest wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Poprostu cudo nad cudami, jestes niesamowicie zdolna!!! Zachwycasz pomysłami i wykonaniem!!

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie i pomysłowo zrobiłaś ta karteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kartka a sukieneczka bardzo słodka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę bardzo ładna kartka. Tworzy niesamowity klimat.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna i delikatna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. urocza kartka, a sukienka...po prostu wow...słów brak :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna i słodka! Śliczna kompozycja kwiatów i świecy - wspaniały pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ piękne cudeńko zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  20. No proszę, nie pomyślałabym, że pamiątka chrztu może być taka oryginalna. Twoje miniaturowe ubranko do chrztu jest śliczne! Zresztą w normalnym rozmiarze też rzadko spotyka się aż tak ładne sukienki do chrztu

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy