piątek, 18 lutego 2011

Wracam?

A jednak długo nie wytrzymałam.Nie mogę powiedzieć , że wszystko układa sie po mojej myśli, ale powoli widzę światełko w tunelu. I o ile nic nie pisałam udało mi się w miarę regularnie wchodzić do Was.
Przede wszystkim bardzo, bardzo dziękuję za wszystkie słowa wsparcia i otuchy przez cały czas mojej nieobecności.Zarówno komentarze, jak i inne formy pamięci postawiły mnie trochę na nogi , za co ogromnie wszystkim dziekuję. Wszystko to było i jest nadal dla mnie ogromnie ważne.
Oczywiście nie jest tak , ze nagle świat zrobił się różowy, ale spotkałam na mojej drodze wspaniałe osoby, których obecność przekonała mnie że jednak bez tego co lubię robić wcale nie jest łatwiej.
Był też Ktoś , kto szczególnie wspierał mnie i cierpliwie namawiał do powrotu:))
Nabrałam nowej ochoty i mam nadzieję już wkrótce pokazać nowe pomysły. A na razie zupełnie zmieniłam szatę graficzną bloga.
Tymczasem w trakcie nieobecności otrzymałam dwa wyróżnienia które są o tyle wyjątkowe, że otrzymane trochę jak kredyt zaufania w trakcie mojej nieobecności.
Od Zacisze Moje
i od
Robótki Maleństwa
Z zasady nie przekazuję ich dalej ponieważ wszystkie blogi, ktore regularnie czytam są dla mnie równie ważne i inspirujące.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy