piątek, 25 lutego 2011

Mała zabawa z 1000 komentarzem:))

Chyba wracam do życia, bo chodzi mi po głowie ochota na wiele nowych prac:))Tylko jak zwykle troszkę brak na wszystko czasu, bo praca i dzieci przede wszystkim. Zabrałam sie na mały haftowany przerywnik i troszkę odpoczywam od czterech pór roku. Niestety nie mogę nic pokazać bo bedzie niespodzianką w malej prywatnej wymiance.
Dziękując za liczne odwiedziny i miłe komentarze muszę się pochwalić , że wielkimi krokami zbliża się 1000 komentarz na moim blogu. Ponieważ nie jestem zwolennikiem candy i niestety nie biorę w nich udziału postanowiłam, że własnie ten 1000 komentarz jest okazją do przygotowania pewnej niespodzianki , kóra trafi do jednej z osób zostawiajacych tutaj ślad.
Tak więc wśród wszystkich osób które pozostawią komentarz od dziś do dnia kiedy padnie ten magiczny tysiąc moja Nickosia wylosuje jedną do której trafi paczuszka ode mnie. Ale również osoba która trafi w sam 1000 otrzyma mały pocieszający upominek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy