niedziela, 17 października 2010

Na ślub cz.2

Tak jak obiecałam dzisiaj pokażę resztę tajemniczej przesyłki dla Państwa Młodych
W komplecie znalazły się dwa ręczniki z imionami i datą ślubu

oraz dla osłodzenia Nowej Drogi Życia Tort

pomysł na tort znazłam na blogu
Bo-Art -od razu wiedziałam , że muszę go zrobić. A że trafiła sie wspaniała okazja ślubu mojej koleżanki , której od zawsze dobrze życzę, więc wykonałam tort , który pełen cukierków trafił do nowożenców.

i już gotowy do wręczenia

wraz z pozostałą częścią
paczuszka jak pisałam została wręczona przez Łukasza, które na tą okazję ubrał specjalnie garnitur

Przygotowanie całości mimo że czasochłonne sprawiło mi mnóstwo frajdy i radości- mam nadzieję , że świeżo upieczonym małżonkom również...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy