poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Po wymiance

Nareszcie udało mi się powtórzyć zdjęcia i mogę pokazać jakie wspaniałości otrzymałam w ramach małej wymianki z Justynką . Planowo miały być dwa ATCiaki -temat lato i wróżki/elfy, oraz hafcik o tematyce letniej. Tak więc parę dni temu otrzymałam piękną przesyłkę od Justynki a w niej same wspaniałosci.
ATCiaki to coś co bardzo lubię ze względu na tak nieograniczone możliwości, które jak widać Justynka wykorzystała całkowicie.
Szczególnie ciesze się z hafciku, który na żywo naprawdę wspaniale wygląda, a przy tym oprawa strasznie, strasznie mi się podoba.
Obrazeczek już ma swoje miejsce w bardzo widocznym miejscu , no bo jak się takim cudem nie chwalić???
W paczuszcze byly też : filcowy ptaszek -od razu porwany przez córcię , karteczka (trafiła do kolekcji mojej Oleńki , kóra zbiera pocztówki z całego świata) coś na osłodę i kawka ice coffee. Naprawdę same cuda kóre sprawiły mi ogromną , ogromną frajdę.
Justynko jeszcze raz bardzo dziękuję za wielką przyjemność wymianki z Tobą!
Ode mnie Justynka otrzymała parę dni wcześniej podobną paczuszkę a w środku-hafcik z latarnią wykonany a kanwie ze srebrną nitką, jedno ATC wykonane metodą pergamano-moje ukochane motyle jako temat lato, oraz drugie ATC wróżka w której użyłam metody embossingu na gorąco.
Pojechał też mały delfinek z koralików. A na osłodę ciacho i kawka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy