wtorek, 29 maja 2012

Jeszcze jedna komunijna i trochę pozlotowo

To już chyba ostatnia komunijna kartka jaką ostatnio zrobiłam




ku mojej ogromnej radości na południowym zlocie w Cieszynie została nagrodzona w konkursie  sklepu Beris Art

dostałam piękną nagrodę przydasiową

fantastycznie zapakowaną-ciekawość była ogromna przez całą drogę      do domu

ale wytrzymałam aby zobaczyć taką fantastyczną zawartość:))


Muszę sie pochwalić , że to nie jedyna nagroda, ale do zlotu napewno jeszcze wrócę bo wrażenia ogromne tylko ochłonąć trzeba i wrócić do rzeczywistości.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających, zaglądających  i witam również kolejnych obserwatorów:))


7 komentarzy:

  1. Zasłużona nagroda:)Kartka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna nagroda napisz mi twój adres na mój e-mail podany w poscie-podaj dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna,a ile na niej szczegółów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, delikatna karteczka! Gratuluję nagrody;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest prześliczna, jak cukiereczek!!! Wcale nie dziwie się, że została nagrodzona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna... w rzeczywistości wygląda jeszcze piękniej...
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka śliczna! A nagrody zazdraszczam :))

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy