niedziela, 12 lutego 2012

Wkrótce Walentynki

Nie jestem zwolennikiem tego swięta, co nie przeszkadzało mi w realizacji specjalnego zamówienia- miało być walentynkowo i wesoło. Może się udało:))


użyłam mojego ukochanego papieru z GP


serduszko na druciku to taki mały suprise po otwarciu pudełka


Odczuwam wyjatkowo brak czasu  w związku z tym , że ciagle jestem w pracy. Każdą wolną chwilę staram się wykorzystać  ale wcale mi to nie wychodzi. Teraz zaczęły się u nas ferie zimowe i wydawałoby się , ze uda się urwać chwilkę . Niestety  w  tym tygodniu pracuję aż 72 godziny :((

Pozdrawiam wszystkich zaglądajacych  dziękując za każde pozostawione słowa:))

3 komentarze:

  1. Jasne, że się udało, zachwycający prezencik! Ale tej zwykłej pracy na chleb, to zazdrościć Ci się nie da - tyle godzin w tygodniu!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy