wtorek, 15 marca 2011

Już jest...

Czekałam czekałam i doczekałam się...
1000 komentarza na moim blogu:)) Napisała go Martinka123 pod ostatnim moim wpisem. Tak więc do Niej pojedzie mała niespodzianka ode mnie a tymczasem jeszcze dziś o ile Nickosia się zgodzi przeprowadzę obiecane losowanie wśród wszystkich osób , ktore pozostawiły komentarze w ostatnim czasie. A fotorelacja i wynik już jutro:))

Kochani- bardzo bardzo dziękuję za wszystkie przemiłe i budujące komentarze jakie padły od początku prowadzenia bloga. A dziś szczególnie dziękuję za te które padły pod moją pergaminową sukieneczką. Jak zawsze dodały mi skrzydeł i utwierdziły w decyzji przystąpienia do egzaminu na nauczyciela Pergamano. To za kilka miesięcy a już za tydzień jadę do Łodzi na szkolenia na które już dziś bardzo się cieszę:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy