sobota, 1 stycznia 2011

Minął rok blogowania

A u mnie nie będzie podsumowań, bo patrząc na Wasze blogi i ilosć pięknych prac jakie powstały w ostatnim roku nie mam wielkich powodów do podsumowań.

Za to chciałam napisać, ze dokładnie rok temu, dokładnie o północy zamiast witać Nowy Rok wykonałam pierwszy wpis na tym blogu.
Tak ,tak dziś mija dokładnie rok od momentu kiedy wprowadziłam w życie pomysł na pisanie bloga.

I cieszę się , że wytrwałam już rok, że zrobiłam i pokazałam wszystko to co powstało.
Bardzo dziękuję wszystkim , którzy zagladają tu czasami i tym którzy są ze mną cały czas. Dziekuję za każde dobre słowo, za każdy komentarz który jest jak piórko w skrzydełku, które unosi z radością wysoko...
Cieszę się też, że nie tylko poznałam wiele wspaniałych osób ale uzależnilam się od odwiedzania Waszych miejsc które podziwiam i skąd często czerpię inspirację. I mam nadzieję , że w Nowym Roku nic się nie zmieni -nadal każdego dnia chociaż na chwilkę z kawą siądę przed komputerem aby przeczytać co nowego w blogowym świecie:))
Z okazji dzisiejszego roczku już wkrótce pojawi się u mnie pewna wesoła zabawa:)))
na ktorą już dzisiaj zapraszam
A tymczasem zapraszam na wirtualną, rocznicową kawkę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy