piątek, 25 września 2015

Wracam...

Po długich miesiącach nieobecności tutaj wracam przekonana , że teraz już na dobre.
Wiele zmian u mnie  a jedna w sumie najważniejsza to to, że dotychczasowa moja pasja stała się moim sposobem na życie i pracę. To co do tej pory robiłam nocami po godzinach pracy, obecnie robię od rana. Trwa to już jakiś czas i jak na razie ... jestem mega zadowolona.
Ale o tym kiedy indziej

Dziś  pochwalę się tym co powstało ostatnio , a co było dla mnie mega ważne















Pozdrawiam cieplutko


3 komentarze:

  1. Piękny, album , wykonany z wielkim smakiem i precyzją. Dobrze, ze wróciłaś, tworzysz wspaniałe prace i szkoda by było ich nie pokazywać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowo i pięknie wykonany album:-))) Wspaniała pamiątka i powrót :-)))

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy