sobota, 21 maja 2011

Po Komunii....

No i zniknęłam na dość długo, ale mam nadzieję wracam. U mnie ogromne zmiany i nadzieja że zła passa skończy się mimo , że wcale tak nie jest:((
Tak naprawdę zmotywowała mnie do powrotu Myszszeczkunia zaproszeniem do swojej zabawy za co bardzo, bardzo dziękuję.
Od I Komunii Oleńki minęło sporo czasu. Ale dziś mogę pokazać parę fotek bohaterki-zdjęcia świeże dopiero odebrane od fotografa i to tylko część- reszta czeka na obróbkę i umieszczenie w fotoksiażce.

tuż po uroczystości w stroju liturgicznym-charakterystycznym dla naszego miasta od wielu wielu lat

z Nickusią
i już na sali

a tak wygladały słodkie podziękowania dla naszych gości
i dekoracja kwiatowa- cieszyła nas po uroczystości przez cały biały tydzień
całosć dekoracji wykończona w kolorze biały-ecru
a środkiem rozsypałam ponad 1200 kryształowych diamentów, które mieniły sie w swietle żarówek

a po uroczystości plener w górach, które niestety odmówiły nam pięknego widoku

chociaż nie zawsze:)

a na koniec białego tygodnia Ola wraz z całą grupą 147 dzieci pojechała do Matki Boskiej Ludźmierskiej -gaździny Podhala dziękować za dar I Komunii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy